Så er vi klar med årsmødeprogrammet for 2025 - skræddersyet til dig, der brænder for pladsanvisningsområdet, som administrativ medarbejder.

Komponents årsmøde er ikke blot endnu et kursus - det er det eneste arrangement af sin art, hvor fokus er skarpt rettet mod de administrative medarbejdere på pladsanvisningsområdet. Her er du i centrum for opdateret viden og essentielle færdigheder, sammen med kollegaer fra hele landet.

Vi starter med en blød landing, hvor vi lærer hinanden bedre at kende, før vi sætter gang i to dage fyldt med dybdegående viden. Alt sammen designet til at styrke din håndtering af de udfordringer, du møder i din hverdag som administrativ medarbejder på pladsanvisningsområdet.

Vi tilbyder dig en mulighed for, sammen med spændende oplægsholdere og fagfæller, at dykke ned i den nyeste viden inden for både det juridiske, kommunikative og organisatoriske felt. Årsmødet byder på en kombination af inspirerende oplæg, netværksaktiviteter og træning i konkrete færdigheder, så du kan styrke din praksis og dit samspil med kollegaer på tværs af kommunerne.

Deltagelse i årsmødet er en investering i din faglige og personlige udvikling, men også i din organisation. Efter endt deltagelse vil du stå stærkere i dit arbejde med komplekse sager og udfordringer og derfor også kunne tilbyde bedre rådgivning, løsninger og service.

På årsmødet får du bl.a.: 

  • Opdateret viden om juridiske praksisændringer, herunder konkrete eksempler og gode praksisser, der styrker din juridiske forståelse og interne processer.
  • Effektive kommunikations- og formidlingsværktøjer, så du kan sikre tydelig og professionel kommunikation i alle situationer.
  • Redskaber til at navigere i det tværgenerationelle samarbejde på arbejdspladsen og skabe et stærkt og inkluderende arbejdsmiljø.
  • Mulighed for at deltage i interaktive netværkssessioner, hvor du kan udveksle erfaringer og bedste praksis med kollegaer fra hele landet.
  • En engagerende session, hvor vi dykker ned i de typiske dilemmaer, du møder i hverdagen – og sammen finder de bedste løsninger.

Din organisations udbytte: 

  • Styrkede medarbejderkompetencer og øget kapacitet til at håndtere komplekse sager og samarbejdsrelationer.
  • Forbedret kvalitet i rådgivning, løsninger og service over for borgere og samarbejdspartnere.
  • Opkvalificerede medarbejdere, der kan bidrage til kontinuerlig forbedring og innovation på pladsanvisningsområdet.

 

Glæd dig til to dage fyldt med faglig fordybelse, netværk og ny inspiration!

Varighed: 2 dage
Se hvad prisen inkluderer
Prisen er. ekskl. moms og dækker undervisning, materialer og forplejning samt overnatning i enkeltværelse med eget bad og toilet. Faktura sendes ud 3-4 uger før kursusstart. Optagelse på aktiviteten sker i den rækkefølge, vi modtager tilmeldingerne, men kan stadig ske efter fristens udløb, hvis der er plads. Tilmeldingsen er bindende efter fristens udløb.
Er du i målgruppen?

Administrative medarbejdere på pladsanviserområdet. 

Bente Ludvigsen, pladsanvisningen i Odsherred Kommune

Årsmødet for Pladsanvisning er et tilbagevendende internat, som jeg ser meget frem til at deltage i. Det er ”3-i-1” med en god kombination af faglig udvikling, personlig udvikling samt netværk og sparring med kolleger fra andre kommuner.

I modsætning til mange andre faggrupper i kommunerne, er pladsanvisningen ofte en forholdsvis lille enhed med få medarbejdere. Derfor har det stor værdi at få opbygget et netværk og have tid til sparring og drøftelser med kolleger fra andre kommuner med samme typer opgaver.

 

Bente Ludvigsen
Administrativ sagsbehandler i pladsanvisningen
Odsherred Kommune

Kontakt

Hvis du har spørgsmål eller vil have mere viden, er du altid velkommen til at kontakte os.

Klik her, hvis du vil finde en anden Komponent-medarbejder eller vil i dialog med os via hovednummer eller hovedmail.

 

Billede af AMHB
Chefkonsulent
Anne Mette Holme Bertelsen
Sarah Reintoft Henriksen
Koordinator
Sarah Reintoft Henriksen