Brug to dage med kolleger fra hele landet.

Har du det arbejdsliv, du ønsker dig? Har du mere energi, når du går hjem fra arbejde, end da du kom? Har du overblik og overskud til at tænke langsigtet? Nej vel... eller i hvert fald ikke hele tiden. Den gode nyhed er, at du kan tage styring på dit arbejdsliv og skabe en hverdag præget af overblik, overskud og arbejdsglæde. 

Selvom din arbejdsplads sætter rammerne for dit arbejdsliv og dine opgaver, har du samtidig stor indflydelse på, hvordan du kan skabe et arbejdsliv, hvor du trives og blomstrer. Når du tager styring på dit arbejdsliv, kommer det ikke kun dig selv til gode.
En medarbejder med overskud og overblik er en medarbejder, der beriger et samarbejde, ser "hele vejen rundt om en opgave", skaber helhed i opgaveløsningen og bliver længere i jobbet. Det sker når du som administrativ medarbejder indenfor den centrale pladsanvisning modtager og behandler ansøgninger om plads i daginstitutioner, planlægger og koordinerer pladser og dialoger med forældrene.  

På dette årsmøde sætter vi spot på fremtiden for administrativ medarbejder indenfor den centrale pladsanvisning.

  • Hvad er de vigtigste tendenser i fremtidens arbejdsmarked?
  • Har den administrativ medarbejder indenfor den centrale pladsanvisning også en berettigelse i fremtiden, og hvad kan du selv gøre for at tage styring og skabe det arbejdsliv, du drømmer om?

Vi tilbyder et kig ind i fremtiden og giver dig samtidig en række effektive redskaber med fokus på blandt andet selvledelse, effektiv arbejdstilrettelæggelse og videreuddannelse/-udvikling. Alt sammen temaer, som sidste års deltagere har peget på som relevante temaer. 

Undervejs i årsmødet krydrer vi fokus på din personlige udvikling med et stærkt fagligt fokus på den lovgivning, som fylder (og driller) i hverdagen. Du får solid viden om relevant jura inden for pladsanvisning, samtidig med at du udvikler din praksis gennem et intensivt arbejde med konkrete cases og dilemmaer, faciliteret af dygtige og vidende fagfolk. 

Du får rig mulighed for at bringe dine erfaringer i spil, inspirere dine fagfæller og lade dig inspirere af dem. Programmet flettes sammen i et miks af vidensindlæg, deltagelses-, refleksions- og innovationsrum, netværksdannelse og konkrete læringsindlæg. 

Og som prikken over i'et tilbyder vi i år et (gratis) opfølgende netværksmøde, hvor du får mulighed for at møde dine fagfæller og genbesøge og videreudvikle den læring og indsigt, som du fik på årsmødet.

6.925 kr.
Sted og startdato
Middelfart: 25. september 2023
Varighed: 2 dage
Se alle dage og tidspunkter
Comwell Middelfart, Karensmindevej 3, 5500 Middelfart
25. september kl. 9.30 - 26. september 2023 kl. 15.30
Din tilmelding er bindende efter tilmeldingsfristens udløb. Du kan stadig tilmelde dig efter fristen, hvis der er plads.
Se hvad prisen inkluderer

Prisen er ekskl. moms og dækker undervisning, materialer og forplejning. Tilmelding er bindende efter fristen. 

Early bird-pris før den 1. august 2023
6235,5 kr. ekskl. moms pr. deltager.

Normalpris fra den 01. august 2023
6925 kr. ekskl. moms pr. deltager

Hvis I tilmelder jer 3 deltagere eller flere fra samme kommune, så opnår I 10 % rabat på prisen!

Rabat kan ikke kombineres!

Er du i målgruppen?

Ledere og medarbejdere i pladsanvisningen og øvrige medarbejdere med arbejdsopgaver indenfor området.

Program

Ankomst og sen morgenmad
Velkomst 
V/ Komponent
Pause
Fremtidens arbejdsmarked for den administrativ kommunale medarbejder 
Fremtidens arbejdsmarked for den administrativ kommunale medarbejder 
Frokost
Handlingsrum - session 1?
Handlingsrummet er et fysisk rum, som vi bygger op i fællesskab undervejs i Årsmødet. Her har vi fokus på at omsætte vores nye viden, drøftelser og erkendelser til konkrete handlingsmuligheder. Vi bruger rummet og hinanden til at finde ud af, præcis hvad det er, vi hver især har brug for at gøre for at skabe det arbejdsliv, vi ønsker os. Og undervejs sørger vi også for, at komme ud og få noget frisk luft.
V/ Komponent?
Brug ChatGPT som den ultimative assistent i din kommunale hverdag?
ChatGPT er en chatbot, der er trænet i at forstå og producere menneskelignende svar på spørgsmål og forespørgsler. Den kan hjælpe dig med at besvare spørgsmål fra borgere og medarbejdere, generere rapporter og udføre automatiserede opgaver. Med andre ord kan ChatGPT hjælpe dig med at spare tid og ressourcer, så du kan fokusere på mere komplekse opgaver. Vi ser bl.a. På, hvordan ChatGPT kan hjælpe dig med at skrive emails , standardbreve og brainstorme på et givent emne. Det handler om at eksperimentere med ChatGPT og udforske dets mange muligheder.
Chefkonsulent Martin Nielsen, Komponent?
Pause 
Skab overblik og overskud gennem selvledelse
Egen tid
Middag og hygge
Morgenmad og mulighed for luft
Handlingsrum; session 2
Juridisk workshop; med fokus på den lovgivning, der fylder (og driller) på jeres område?
Frokost
Frigiv 30 min om dagen
Du kan frigive 30 minutter om dagen som administrativ medarbejder – må vi vise dig hvordan? Med din bærbare computer under armen, så vil vi bruge eftermiddagen på at se på hvilke udfordringer og muligheder der er ved den måde du organiserer dine opgaver på i dag. Lidt provokerende tør vi – i oplægget – godt sige, at hvis du kan anvende fx Outlook som redskab til at understøtte organiseringen af dine arbejdsopgaver som administrativ på xx området bedre, så kan du frigive 30 minutter om dagen.
Pause
Handlingsrum; session 3
Afrunding og netværk
Vi sætter spot på vores kommende digitale netværksmøde. Hvad skal der ske på mødet og hvad har vi brug for at mødes om.?
Tak for denne gang

Kontakt

Hvis du har spørgsmål eller vil have mere viden, er du altid velkommen til at kontakte os.

Klik her, hvis du vil finde en anden Komponent-medarbejder eller vil i dialog med os via hovednummer eller hovedmail.

 

AH
Koordinator
Aida Hadzimahovic Buzdalek
Billede af AMHB
Chefkonsulent
Anne Mette Holme Bertelsen