Brug to dage med kolleger fra hele landet. Du kan allerede nu forhåndstilmelde dig.

Grib bolden, og styrk dine muligheder som administrativ medarbejder ved PPR. 

Som administrativ medarbejder ved PPR har du en afgørende rolle i at få tingene til at glide i hverdagen – men din indsats og faglighed bliver ofte overset, når der skal ske forandringer.

Når politikere, topchefer og konsulenter digitaliserer, sparer og effektiviserer, glemmer de i mange tilfælde at indtænke den reelle betydning af det administrative arbejde – også i forhold til PPR. Måske skyldes det uvidenhed om det administrative arbejde. Måske er mange simpelthen ikke klar over, hvad de går glip af ved at lade hånt om administrationens betydning for PPR. Men arbejdet er noget ganske særligt - når der skal udsendes revisitationsbreve, skabes økonomiske overblik, indhentes samtykker osv.. Her har administration en afgørende betydning for effektiv drift og udvikling. I 2023 handler det om, at den administrative medarbejder skal turde gribe både nye og gamle bolde. 

Temaerne i programmet for årsmødet er udvalgt, udviklet og skåret til af vores mange dialoger med administrative medarbejdere ved PPR fra hele landet, HK Kommunal og ikke mindst tidligere deltagernes feedback til os i Komponent. 

Måske kender du allerede årsmødet – eller kender kollegaer, som var afsted sidste år; eller for mange år siden. Selvom Komponent afvikler kurset år efter år – så er der her i et det nye årti endnu mere brug for ny og aktuel viden, inspiration og værktøjer til at tage med hjem til det daglige arbejde. 

6.925 kr.
Sted og startdato
Middelfart: 25. september 2023
Varighed: 2 dage
Se alle dage og tidspunkter
Comwell Middelfart, Karensmindevej 3, 5500 Middelfart
25.09.2023 kl. 09:30 - 26.09.2023 kl. 15:30
Din tilmelding er bindende efter tilmeldingsfristens udløb. Du kan stadig tilmelde dig efter fristen, hvis der er plads.
Se hvad prisen inkluderer
Prisen er. ekskl. moms og dækker undervisning, materialer og forplejning samt overnatning i enkeltværelse med eget bad og toilet. Faktura sendes ud 3-4 uger før kursusstart. Optagelse på aktiviteten sker i den rækkefølge, vi modtager tilmeldingerne, men kan stadig ske efter fristens udløb, hvis der er plads. Tilmeldingsen er bindende efter fristens udløb.
Er du i målgruppen?

Administrative medarbejdere ved PPR og andre faggrupper, som finder kurset relevant.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål eller vil have mere viden, er du altid velkommen til at kontakte os.

Klik her, hvis du vil finde en anden Komponent-medarbejder eller vil i dialog med os via hovednummer eller hovedmail.

 

AH
Koordinator
Aida Hadzimahovic Buzdalek
Billede af AMHB
Chefkonsulent
Anne Mette Holme Bertelsen